Gå til innhold

Platina kvalitet.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

IRIS Platinum Series A-10A Warthog . Jada,jada, jeg vet at LockOn er ute med en betamodell av A-10, og jeg vet at Fred lurer bakom en eller annen hangar med test av "vortesvinet". Jeg tar likevel sjansen på en kjapp bildeserie av denne fabelaktige modellen fra IRIS. Jeg er fan av ultrarealistiske LockOn, men foretrekker den langt mindre krigerske FSX for de mer overfladiske innblikk i flyhistorien :/ . Nå er det ikke akkurat en overfladisk modell IRIS har laget, men en skremmende realistisk utgave av denne muskelbunten. Den simpelthen ber om å få fly lavt, er en sann nytelse å se på og beveger seg som en ballettdanser i uniform. Og med TSS sin lydpakke kom gåsehuden på plass, og jeg grøsser for hver flytur.

 

wt1.jpg

 

wt2.jpg

 

wt3.jpg

 

wt4.jpg

 

wt5.jpg

 

wt6.jpg

 

wt7.jpg

 

wt8.jpg

 

wt9.jpg

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja. Vinteren er kommet for fullt i nord. Jeg har nå ikke fått rota meg til en flytur til Edwards enda så "vortesvinet" har ikke fått gjennomgå av meg enda, men jeg håper det kommer en dag. TSS sier du Ernst, hva skiller den ifra Audioworkx sin pakke som følger flyet? Mmmh, aner jeg et mulig innkjøp til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Her er det full vinter ja :cry: . Snø langt ned i fjellsidene, og tidlig mørkt. Men ikke så galt at det ikke er godt for noe, når det er hustrig å bevege seg utendørs, er det varmt og godt bak PCen :grin: .

 

hva skiller den ifra Audioworkx sin pakke som følger flyet?

 

Ikke dramatisk mye, det var jo god lyd som fulgte med flyet, men TSS har fått bedre fram den karakteristske A-10 lyden fra motorene, og mer detaljert lydbilde når man lukker opp og igjen hood, vindsus m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he, det er ikke mye verdighet å spore her i gården, dette udyret BER om juling, så det er bare å bryte på så kvister og småstein spruter :grin: Forresten, jeg snakket såvidt med en amerikansk pilot på A-10 under et skvadronsbesøk i Bodø for noen år siden. Han fortalte at det farligste med dette flyet, var at de ble så "komfortabel" med å fly i bakkehøyde, at de glemte hvor farlig det var....?! :/ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...