Gå til innhold

GRATTIS Kim-Jørgen Brenna!!!!!!


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen! Utrolig stilig at du hørte på, Jack. Har du noe link til klippet? :)

 

Det var en helt enorm opplevelse. For en som "kun" har PPL-A og fiser rundt i 120 knop i Cessna og Piper så var dette helt fuckings fantastisk. Jeg har ikke ord egentlig.

Fikk fly mye selv, ta noen roller mens skipper Per tok loopene. 4G på det meste, som jeg faktisk hadde forventet var tyngre.

 

Så fløy jeg en low-approach runway 04, 270 knop i 500 fot med break off left turn over skolesenteret. :) Sånt sitter i minnet LENGE!!!

 

Det største i flygerkarrieren min hittil. Ikke mange som har flydd så fort, så vilt og et så spesielt fly.

Det eneste som topper dette er om jeg kommer igjennom Luftforsvarets Flygerskole. :)

 

Bilder ble kun tatt på bakken. Tipper det havner noe på P4, noe på Forsvaret og noe personlig. (han ene fotografen var Stian Isaksen fra forumet her.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...