Jack J Jackson Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Lytter akkurat på P4 og du er ukens vinner til å fly Jagerfly i morgen!!!!!!! Er jeg sjalu?????? Lykke til. Vi forventer oss bildereportasje. Jack Siter
Paulo Fernandes Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Er det sant? Isåfall, grattis! Du får ha en fet dag i morgen! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Kim, for denne kan du "brenna" :grin: Siter
Helge Sakkestad Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer! Blir sikkert en opplevelse! Siter
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 1. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer dette blir en herlig opplevelse..!!! Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Har ni liveit eller liknande i Norge? Där man kan hyra lite av varje för en dyr peng. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Stilig som fan! ENJOY! Hadde man kunne valgt hvem som sku få denne ville jeg stemt på Vatsim-Norges faste F16 pilot Dag Petersen men Brenna får duge Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk alle sammen! Utrolig stilig at du hørte på, Jack. Har du noe link til klippet? Det var en helt enorm opplevelse. For en som "kun" har PPL-A og fiser rundt i 120 knop i Cessna og Piper så var dette helt fuckings fantastisk. Jeg har ikke ord egentlig. Fikk fly mye selv, ta noen roller mens skipper Per tok loopene. 4G på det meste, som jeg faktisk hadde forventet var tyngre. Så fløy jeg en low-approach runway 04, 270 knop i 500 fot med break off left turn over skolesenteret. Sånt sitter i minnet LENGE!!! Det største i flygerkarrieren min hittil. Ikke mange som har flydd så fort, så vilt og et så spesielt fly. Det eneste som topper dette er om jeg kommer igjennom Luftforsvarets Flygerskole. Bilder ble kun tatt på bakken. Tipper det havner noe på P4, noe på Forsvaret og noe personlig. (han ene fotografen var Stian Isaksen fra forumet her.) Siter
Otto A. Haaland Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Vimsa litt innom Kjevik i dag og satt og kikka litt da plutselig vampiren kom:-) Filma faktisk bittelitt med mobilkamera.. Fikk med low approach :-P Ska se om e kan få lasta det opp en vei :-) [video:youtube] Sånn..fikk lasta opp...Er filmet med mitt ganske så crappy iphone kamera:-) Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer! Var nok en fet opplevelse! Siter
Even Rognlien Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Kuult! :grin: Må ha vært enormt moro! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.