Gå til innhold

Nå ryker FS2004


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette er ganske forskjellig fra maskin til maskin, ettersom jeg såvidt kommer meg opp på 30 FPS i FS9 men lett opp på 30 i FSX

 

Dette henger jo ikke på greip, da må det være noe du gjør feil, for fs9 kontra fsx skal ikke kunne sammenlignes, får du stabil 30 fps i fsx bør du i alle fall ha 60-80 i fs9.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store forbauselse

 

Kjære forbauselse, i dag har jeg blitt positivt overrasket.

Jeg startet dagen med å installere Ground Environment X Europe og kjøpte meg AivlaSoft EFB system. Fyrte så opp FSX og startet på default ENGM (kommer snart Andrew) Tok av med tracken og la meg på rute til Jessheim. Konstant 50FPS hele veien med nevnte drop over til 49.2

 

Dette har dog ikke skjedd før, i alle fall hos meg.

 

Hva skal jeg så tweake tenker jeg? Er det i det hele tatt nødvendig?

 

Vel ja, med tanke på litt kraftigere fly, litt mer avansert fly og gjerne litt tøffe og brutale flyplasser, skyer osv. så må jeg nok tweake litt.

 

Mye av kraften som jeg har allerede må nok skyldes 64bit platformen til Windows 7, mer minne er i bruk osv. For selve hardware er akkurat det samme, en klokket E8400 med 4870X2 skjermkort og 4GB minne (PC-800)

 

Så hva skal tweakes, vel i første omgang tar jeg sikte på kun filer, bruker mine egne modifikasjoner og ser hvordan det går..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...