Ole-Jørgen Søberg Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Om det ikke er gjort før så må Rune Furøy få en stor gratulasjon for bestått PPL-A. Broom Edit: Tok det som en selvfølge at han var bruker her på forumet, men finner han ikke i listen... Det er vel ikke mulig å ha drevet med flysimulator i mange år uten å ha oppdaget dette nettstedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bra jobbet! Til lykke med sertifikatet! Du får fly masse nå før vinteren setter inn for fullt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg jobber sammen med han og kan bringe videre de gode ord Men ja, han har ikke engasjert seg på hverken scanair eller flightsim.no av en eller annen grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Får vel skrive en liten gratulasjon jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gralla ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Furøy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe, joda jeg er her, jeg gjør bare veldig lite av meg her inne Må få takke så mye for alle gratulasjonene Dette er gøy, hehe - Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Grattis Rune! Er selv 17 og tok sertifikatet tidligere i år, men får vel gi fra meg Norges yngste tittelen til deg nå. Bra at flere unge kommer inn i miljøet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Furøy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Takk for det, takk for det Er vel enda ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk har ett flysertifikat Nå er det bare å vente på godvær å komme seg litt ut på langtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer, håper jeg også flyr om noen år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.