Gå til innhold

Til Key West - Florida med Piper Seneca!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Under vår commercial pilot utdanning her i USA gjennomfører vi flere cross country turer (også kalt lang-nav i moderlandet). Hensikten med disse turene er å trene på navigering, samt flygning inn og ut av fremmede luftrom. Tør jeg si at dette må være det beste klasserommet jeg har hatt?

 

Jeg er ferdig med multi commercial noen dager etter at videoen ble filmet, men det er ikke før nå at jeg fikk anledning til å sette meg ned for å redigere den. Håper dere liker både videoen og filmingen. Beklager kvaliteten da jeg benyttet meg av ett kompaktkamera.

 

Flyet vi benyttet var en Piper Seneca II, turen gikk fra Daytona Beach Intl. til Key West Intl. og tilbake. Undertegnede var fartøysjef på hele turen.

 

Enjoy!

 

[video:youtube]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Tørnquist
Flyet vi benyttet var en Piper Seneca II

N767PE er nok bare en Seneca I. Har instruktøren din sagt at det er en 2'er? I så fall ville jeg gitt han tyn for at han ikke vet hva slags fly han flyr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...