Ivar Skaugstad Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Under vår commercial pilot utdanning her i USA gjennomfører vi flere cross country turer (også kalt lang-nav i moderlandet). Hensikten med disse turene er å trene på navigering, samt flygning inn og ut av fremmede luftrom. Tør jeg si at dette må være det beste klasserommet jeg har hatt? Jeg er ferdig med multi commercial noen dager etter at videoen ble filmet, men det er ikke før nå at jeg fikk anledning til å sette meg ned for å redigere den. Håper dere liker både videoen og filmingen. Beklager kvaliteten da jeg benyttet meg av ett kompaktkamera. Flyet vi benyttet var en Piper Seneca II, turen gikk fra Daytona Beach Intl. til Key West Intl. og tilbake. Undertegnede var fartøysjef på hele turen. Enjoy! [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Grattis med alle ratinger siden sist! Veldig fin video var det også! Har også vært nedover til Key West men det ble dessverre kun en touch-and-go for å dra tilbake til nordøstre Florida. Heldigvis ble det en roadtrip til Key West for litt turist-virksomhet litt senere. Nyt været der borte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Rett flott film Ivar. Ser ut til at Senecaen dykkar var godt utrusta. Meeen eg har jo alltid noko å klage på hehe... eg tykte musikken var litt høg. Radio og flydur vart overdøyva av musikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Stilig film! Kult å få litt innblikk i livet der borte, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fantastiskt bra video Ivar! Längtar tillbaka till Miami, hotellet på stranden (som du flög förbi) och thunderstorms över havet som man kunde sitta på balkongen på 16e våning och avnjuta. När flög du den här flighten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fantastisk Ivar! Har ikke annet å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stian Tørnquist Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flyet vi benyttet var en Piper Seneca II N767PE er nok bare en Seneca I. Har instruktøren din sagt at det er en 2'er? I så fall ville jeg gitt han tyn for at han ikke vet hva slags fly han flyr:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ha ha :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flott film! Fantastiskt lys når dere dro fra Key West. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Stian: Nok ett Phoenix fenomen, de fleste elever/instruktører har fått det for seg at dette er en II'er, who is to blame? :grin: Timmy: Datoen var 9. Juni, rett i starten av Thunderstorm sessongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2010 Fin film, behagelig redigert og passelig lengde! Flott avslutning med de lynglimtene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Takker. Tenkte egentlig å avslutte med lyshowet over Miami, samt natt approachen inn til Daytona, men batteriet takket for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.