Kenneth Sivertsen Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 kl 21 00 - Fare ! flyreiser. kl 02 00 - Ombord i flyet . ( Ombord i Flight 876 fra Toronto til Frankfurt.) Siter
Frank Engdal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Takk for tipset. Onsdager er jo vanligvis håpløse tv-kvelder så dette blir bra. Siter
Gjest Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Håpløs tv kveld? jøyje meg. i kveld blir det pils, popcorn og rbk scoringer, flyprogram får være flyprogram i kveld (dessuten er de sendt før også). I kveld skal Lyon bankes Jan Roar Rød Siter
Frank Engdal Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Å dæven - åssen koinn æ glæm det?????!!!!! Æ skjæmmes!! Siter
Kenneth Sivertsen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Blir nok fotball på meg og ,så jeg tar opp dette på Discovery. Siter
Baard C Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Roar Rød: Håpløs tv kveld? jøyje meg. i kveld blir det pils, popcorn og rbk scoringer, flyprogram får være flyprogram i kveld (dessuten er de sendt før også). I kveld skal Lyon bankes Jan Roar Rød Hvem var det som skulle bankes??? Alt jeg så var noen forskræmte hvite sauer fra Trondhjæm som ble banket opp 5-0 Franskmennene var overlegne i alt, kanskje på tide å jekke seg ned noen hakk kjære trøndere? Siter
Tommy Nilsen Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Heisann, Kan ikke være mer enig med deg Baard. Det var godt at RBK ble satt på plass idag,synes de hadde godt av å bli banket idag. Hilsen Tommy Siter
Bendik Heltne Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Joa, de fikk bra med bank i dag, men jeg må si jeg har sett rbk i noe bedre form enn dette.. så ikke ut som de hadde dagen akkurat. Tipper det kunne blitt mer spennende om de hadde være i samme form som sist uke Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Tirsdag er jo den beste TV-kvelden..først Friends, så Kongen av Queens, fulgt av Son of the beach Ellers bør jeg vel ikke nevne Brann her inne Siter
Gjest Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Baard Christensen: Hvem var det som skulle bankes??? Alt jeg så var noen forskræmte hvite sauer fra Trondhjæm som ble banket opp 5-0 Franskmennene var overlegne i alt, kanskje på tide å jekke seg ned noen hakk kjære trøndere? Vel jeg er ikke ÆKT trønder da, bare 50% siden min mor er fra Meråker og far fra nordmøre. Men jeg er RBK supporter. Ble bank mot Lyon ja. Gutan hadde ikke helt dagen, men dem er i hvertfall med i champions league. Man ser jo år etter år hvordan det går med det andre norske laget som er med i kvalifiseringen tro hvordan det går med frosne franskmenn når dem kommer til Lerkendal Jan Roar Rød [ 26.09.2002, 08:45: Endret av: Jan Roar Rød ] Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Frank Engdal: Å dæven - åssen koinn æ glæm det?????!!!!! Æ skjæmmes!! What say What ? Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Hei! Den "ombord i fly" er en serie. Det er 3 episoder, og følger en 767 over, så til dere 767 fantikere så anbefales den på det sterkeste .....dere lærer masse...de går igjennom alle kontrollsentre (Gardner, Swanwick). Alt fra cockpit bilde under landing i Frankfurt til om IRS systemet. Dere som har 767 pic bør se på dette.. Den har gått før, å den siste episoden gikk mellom 1500-1600 idag... Hilsen Geir Fjellro Løitegård [ 26.09.2002, 16:09: Endret av: Geir Fjellro Løitegård ] Siter
Gjest A. H. Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Vises den om igjen tro? Klarte ikke å holde meg våken til "ombord i flyet" som gikk 0200. Siter
Frank Ånstad Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Skal nok se dette, ja. Fint at noen er "våken" når det gjelder flyrelaterte programmer på TV. mvh Frank. Siter
Frank Engdal Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Jaja, Ombord i flyet var nå 100 ganger mer spennende enn den derre fotballkampen... Takk og pris for at jeg ikke er fotballfanatiker - bare sofa-fan. Og Timmy, det der var et dårlig forsøk på å skrive trøndersk. Du vet - bokmål, nynorsk og trøndersk. De tre norske skriftspråkene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.