Olav-Moldestad Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 http://www.straumenkro.no/ For et herlig tilbud, Pub og fly og god mat! Siter
Stian Kirkeby Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Det var litt av en combo, omtrent som "Sola Taxi, Pizza og Kran". Jeg synes jeg har det vel så koselig hjemme, blir servert taco med øl av "flyvertinna" mens jeg "flyr" desserten etter landing vet jeg ikke om jeg skal gå inn på.. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Buran Burger og Betong har også et flott kombinasjonstilbud! Siter
TOS Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Fantastisk... får dra med familien på "middag" der ein tur hehe... :grin: Siter
Olav-Moldestad Skrevet 24. august 2010 Forfatter Skrevet 24. august 2010 Var en hinsides aften i går, tok med onkelen min og fløy vfr enal-enkb med skule flyet så fikk jeg f14 simulatoreni gyro... det var sykt rått! Dette MÅ oppleves!!!! hei ivar =) Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har Rune flyttet seg fra Jevnaker til Ålesund, altså? Siter
Rune Karlsen Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hei Olaf Jo det stemmer nok det Olaf. Her går det så det griner med selskaper, utdrikkingslag og masse moro. Du er velkommen om du er på disse kanter mvh Rune www.straumenkro.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.