Gå til innhold

F-16B/D?

Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Hei "[smil]"

har akkurat testa flyet ut i fra Bodø HFS med følgende resultat.

Flyegenskaper: flyet må ha ganske høy takeoff hastighet,samt landing, jeg brukte flaps config 1 og kom ikke i lufta før ved nermere 200 kts, normal takeoff hastighet for F-16 er ca 145-155 kts. greit nok...

landing, her er det virklig mye å gjøre, full flaps og hjula nede, final approch speed ca 220 kts... altså dette skal være en F-16 ikke ROMFERGA.

under 210 kts må en ha nesa VELDIG høyt for ikke å gå rett i bakken, dette spesielt kritisk like før tuchdown.

oppbremsning. alt jeg kan si er stilkarakterer utdeles..

15.5, 17, 16.5,16,5.17 (to ganger 16,5 + 1 x 17 som tellende karrakter...)

nei det er ikke worldcup i skihopp men det kunne godt ha vært det. IKKE prøv å bruk bremsene på denne saken her før du står stille. ved høy hastighet hopper den som en kenguru på extasy.. og ved litt lavere hastighet kneler flyet så en skulle tro det var paven i gudstjeneste..

texturer, helt greit,men trenger en repaint "[blink]"

hadde ikke gjort noe å fjerne A/B-flammene de ser ikke helt bra ut.

konklusjon.

Flyet i seg selv er helt greit, litt modifikasjoner til AIR.fil samt texturer så er dette en helt OK fly, ikke så bra som F-16c'en,men helt greit

*testa av meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...