Fredrik Edvardsen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Er det noen som vet om en freeware F-16B eller D? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Ja, Colin Norwoods gamle F-16A/B/C/D serie for FS98. Mvh Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Har sett den, men det er også den eneste F-16 toseteren jeg kan finne og den er litt vel gammel...husker godt at jeg brukte den i fs98, men nå var jeg på jakt etter noe litt nyere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arild Sehl Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kanskje denne er bedre? http://www.flightsimnetwork.com/aircraft3-view/resources/F16DDCANG.jpg Last ned her http://www.flightsimnetwork.com/aircraft3-view/Jamal/F16DVIPERB30.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Yes, meget flott, takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei har akkurat testa flyet ut i fra Bodø HFS med følgende resultat. Flyegenskaper: flyet må ha ganske høy takeoff hastighet,samt landing, jeg brukte flaps config 1 og kom ikke i lufta før ved nermere 200 kts, normal takeoff hastighet for F-16 er ca 145-155 kts. greit nok... landing, her er det virklig mye å gjøre, full flaps og hjula nede, final approch speed ca 220 kts... altså dette skal være en F-16 ikke ROMFERGA. under 210 kts må en ha nesa VELDIG høyt for ikke å gå rett i bakken, dette spesielt kritisk like før tuchdown. oppbremsning. alt jeg kan si er stilkarakterer utdeles.. 15.5, 17, 16.5,16,5.17 (to ganger 16,5 + 1 x 17 som tellende karrakter...) nei det er ikke worldcup i skihopp men det kunne godt ha vært det. IKKE prøv å bruk bremsene på denne saken her før du står stille. ved høy hastighet hopper den som en kenguru på extasy.. og ved litt lavere hastighet kneler flyet så en skulle tro det var paven i gudstjeneste.. texturer, helt greit,men trenger en repaint hadde ikke gjort noe å fjerne A/B-flammene de ser ikke helt bra ut. konklusjon. Flyet i seg selv er helt greit, litt modifikasjoner til AIR.fil samt texturer så er dette en helt OK fly, ikke så bra som F-16c'en,men helt greit *testa av meg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Enig med Sten Arne her, repaint kommer, var derfor jeg skulle ha den Blir en totalt ny repaint (kommer tilbake med mere om det senere), en rimelig stor modifikasjon av .air fila, og får prøve å enten fikse på AB texturene eller få den helt vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.