Lars Damgaard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei.. Noen som veit hvilken eskadrilje, og hvorfor, som fløy over Oslo i dag Kl. ca. 13.30 ? Fantastisk flott syn forøverigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Var litt av ett syns ja, og iflg, en kompis av meg som holdt på på vestkanten var det vist mere show der ute enn over E6 der keg fikk sett dem. 4 Herc og 2 F16 i formasjon er ikke daglig kost akurat. Over vestsida av byen hadde vist F16 drevet med diverse krumspring. Kan vel være ett eller anna tilstelning som de skulle sette ære på regner jeg med. 16 august er vist det som kalles Rugsok men jeg sliter med å se den helt store sammenhengen mellom det kongelig Norske luftforsvar og sådagen for vinter Rugen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det skal døpes to "hercer" i morgen, og overflygingen i dag var en øvelse i forbindelse med dåpen. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3770503.ece#xtor=RSS-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så dem over Eidsvoll i dag! Tøft syn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Der var de igjen... 4 stykker i dag. Stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, ser dem for 2. gang idag i fin formasjon over hovedstaden nå igjen. Både et flott syn med 4 nye Herculeser, men ikke minst en mektig lyd som disse 16 turbopropmotorene sammen lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.