Gå til innhold

Nytt prosjekt!


Anbefalte innlegg

Jeg har vært ganske så anonym på forumet i det siste. Dette har mange årsaker. En av dem er at jeg ble kastet hodestups inn i utviklingen av Milviz sin Cessna 310R. Jeg har da blitt en av painterene for denne flotte modellen. En masse liveries skal lages. Jeg vet ennå ikke når utgivelse vil bli - betateamet jobber på spreng i disse dager. :grin:

 

...Og jeg har også planer for LN-MAJ på litt sikt.

 

16.jpg

 

1.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

7.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jøssenam, det var gode nyheter :D ! Har ventet spent på denne modellen, og sjekker daglig forumet i "uthuset" om utviklingen. Ante ikke at du var så dypt inne i dette prosjektet. Får du anledning til å prøvefly mens du maler ?

Kan du røpe litt mer om modellen :whistle: ? Milviz har høy kvalitet på arbeidet sitt, så jeg regner med at denne blir i samme klasse som RealAir Duke ?

 

Knalltøffe bilder Gunnar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

interessant prosjekt. Det er noe tiltrekkende med linjene på disse klassikerne :). Cessna 310 begynner vel seriøst å dra på åra nå uansett da?! Finnes det versjoner (in real) hvor denne er konfigurert med glasscockpit?

 

Jeg synes det er litt synd at ikke utviklere for FSX/XP fokuserer på de nye LSA (light sport aircraft, siste flynytt) flyene som er på full tur inn i flyverdenen. Litt tyngre enn mikrofly, 650 kg tror jeg det var max TOW.

For en performance og og for noen turfly noen av disse må være, til og med med retractables også. Og ikke minst de usynlige overgangene mellom flykropp og vinger. Nice!

 

Kanskje Milviz har noe å tenke på her fremover?! :grin: :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur neppe LSA er så gode turfly som mange "konvensjonelle" fly. Detta pga den reduserte maksvekta desse maskinane kan ha. Du kjem fort opp i 650 kg om du tenker 3-4 pers + baggasje. Og så skal ein jo ha drivstoff nok til å dra på tur. Så om me seier 3 pers, à 75 kg, 15 kg baggasje kvar, så er ein fort oppe i maksvekt allereie før ein kjem seg til drivstoffpumpa.

 

Men no har vel ikkje LSA plass til meir enn to då. Så det problemet vert kanskje løyst med at ein vert nødt til å flyge to maskinar? :grin:

 

Anyway...eg vonar at det kjem ein god Cessna 310 til FS9 før eller seinare :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...