Jan Tore Elvheim Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Heisann, flydde under CPT til Grønmyr i kveld og så slenger eg på noken randoms. Tekst er under bildene. Det er klart for boarding på Værnes, Anders Moen er klar ved siden og en som skal til Arlanda. Utfordrende approach til ENRY men LNAV og VNAV for meg fint nedover gjennom skyene, vurderte goaround, men fikk kontakt til slutt. Anders tok goaround og ankommer på ILS rwy 30 når jeg takser ut for retur til ENVA. Utsikten mot Oslo på climb. Utsikt over Mjøsa med Hamar ned i hjørnet. ILS rwy 27 And now for something different: Flyr lowlevel på returen til Førde pga litt skyer her og der. Sognefjorden Innflyging til sjukehuset i Førde, gleder meg til Otto lanserer oppdateringen til SSF :grin: På veg til Leknes Climber mot Flesland fra Torp, Anders kan spottes borti høgget der. Towerview mens Jarle Pedersen hadde app trening om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ikke stort mer å si enn at dette var forbanna nydelig! Vil gjerne se mer av den slags Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvilket scenery for Rygge ? Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Rygge er et evigt sammensurium her, men pax terminalen er fra snarheim.no (fsx, men innlagt i fs9) og hjemme snekra afcad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Følger taksebaner og alt med da eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Flotte bilder! Husker godt dere dro da jeg satt i tånet og var stressa fordi noen annen hadde booka til 2030. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Takk for kommentarene. Nei takse banene fulgte ikke med, la det inn selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Absolutt flotte blider Jan Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.