Gå til innhold

Unnskyld, jeg har syndet.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Portovers modeller fra FS9 har vært bannlyst i min hjemmecockpit, og bare unntaksvis har jeg testet et fåtalls fly som ikke er laget for FSX. Så godt som alle har fått kort levetid i min PC. Deriblant den fantastiske Sabre F-86 fra SectionF8 . Disse talentfulle utviklerne legger både sjel og lidenskap i det de lager, men desverre blr de sittende fast i FS9-myra, og det spørs om det kommer en "native" FSX-Sabre fra den kanten.

 

Men heldigvis er det også mange talentfulle FS-piloter som har jobbet iherdig for at Sabre`ern skulle kunne nytes i FSX, og nå er det kommet en ny, patchet modell av herligheten. Jeg må innrømme at DENNE portovern blir værende i min hangar. Bildene er fra diverse testflyvninger i det siste.

 

sbr1.jpg

 

sbr2a.jpg

 

sbr2b.jpg

 

sbr3.jpg

 

sbr4.jpg

 

sbr5.jpg

 

sbr6.jpg

 

sbr6b.jpg

 

sbr7.jpg

 

sbr8.jpg

Modellen er fullpakket med sjarm og klassisk feeling, og krever faktisk litt konsentrasjon for å flys sånn noenlunde etter boka.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernst, dette er synd av høyeste klasse, altså den typen som vi vet skjer, men som vi allikevel aksepterer. Slik som luksusprostitusjon, hvor begge parter har mye igjen for det... Flyet er storfornøyd med resursene du bruker for å hygge deg med det en stund, mens du sitter igjen med en deilig følelse selv om det kostet litt...

 

 

:crazy: :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg å koser meg med ferie og morgenkaffe, også kommer altså dette!?

Ser dessverre ingen annen løsning enn å legge deg til på listen; "Ignorer denne brukeren". Maken til oppførsel! :grin:

 

PS, Av overskriften trodde jeg forresten jeg nå skulle få se noe heftig STOL, eller landing på USS Nimitz med en dertil ikke egnet farkost. ;)

 

Bildene var som alltid bra de da Ernst, mulig jeg vil ta en titt på fremtidige poster likevel, når jeg har fått roet meg ned...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk, og velkommen i menigheten :D

 

Ernst, dette er synd av høyeste klasse, altså den typen som vi vet skjer, men som vi allikevel aksepterer. Slik som luksusprostitusjon, hvor begge parter har mye igjen for det... Flyet er storfornøyd med resursene du bruker for å hygge deg med det en stund, mens du sitter igjen med en deilig følelse selv om det kostet litt...

 

........ :grin: :blush: :whistle: :grin: ........

 

 

PS, Av overskriften trodde jeg forresten jeg nå skulle få se noe heftig STOL, eller landing på USS Nimitz med en dertil ikke egnet farkost.

 

..... He he, du vil ha meg ned på hangarskip med F-16 ?!, enda jeg har forklart at det ikke kan gjøres... :grin: . Ja ja Christian, jeg får vel høre det helt til det motsatte er dokumentert. Må vel svelge litt stolthet, og se meg om etter et passende hangarskip :/ :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...