Gå til innhold

Helgehandel.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har leid meg et gammelt skur ute i ødemarka, akkurat passelig krypinn for noen uker i fred og ro. Ikke langt unna er det laks i elva, flystripe på jordet og en bonde med en skinnende Piper Super Cub på låven. Dagene går i sakte tempo med fluestanga langs elvebredden og en liten hickup på innerlomma. Et par ganger i uka låner jeg Cub`n og drar på handletur til nærmeste småby.

 

hy1.jpg

 

hy2.jpg

 

hy3.jpg

 

hy4.jpg

 

hy6.jpg

 

hy5.jpg

 

hy7.jpg

 

hy8.jpg

 

hy9.jpg

 

hy9b.jpg

Ser ut til at jeg var førstemann på parkeringsplassen i dag, men det kommer flere rekende utover formiddagen. Det er store avstander i dette landet, og for mange er flyet det eneste praktiske framkomstmiddelet til butikken. Dette kaller jeg ferie..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Beit laksen eller ble det bare pils og hickup

 

...... Nesten like bra som i Beiarn :grin: . Men det ble ikke så mange laksene, for jeg hadde knapt kommet hjem fra butikken, så haglet det med typiske søndagsflyvere. Et svare leven og landinger på kryss og tvers over hele farmen. Har ikke sett et vak etterpå, og de fleste laksene har vel rømt til havs for lenge siden :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...