Geir G Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Har noen fått med seg hvem som leder avstammningen? Jeg blir så forvirret hver gang jeg prøver Siter
Svein Olsen Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Geir Grønlien: Har noen fått med seg hvem som leder avstammningen? Jeg blir så forvirret hver gang jeg prøver Who cares.... Siter
Norvald Oslvold Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 quote: ....foretrekker jeg SAS, de har matservering og gratis aviser..... LOL LOL !!! En avis i kiosken Kr. 10,- Ett smørbrød med salat kr. 25,- Flytid på en tur i sørnorge : Mindre enn 1 time. Må være veldig sulten, og hissig på nyheter for at SAS skal vinne på det argumentet. [ 15.09.2002, 22:59: Endret av: Norvald Oslvold ] Siter
Svein Olsen Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Jeg pleier å sove på mine flyturer allikevel, så da spiller det ingen rolle om det så var topless-vertinner om bord.. Siter
Geir Gundersen Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Jeg pleier å sove på mine flyturer allikevel, så da spiller det ingen rolle om det så var topless-vertinner om bord.. Heldig du! Har ennå ikke klart å sove under en flytur. Litt smådupping ja, men ikke sove. Et fly er for ukomfortabelt til det. Siter
Svein Olsen Skrevet 15. september 2002 Skrevet 15. september 2002 Blir en vane det bare. Klarer å sove hvor det måtte være jeg.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.