Gå til innhold

CTR-trening onsdag 9/6 19-21 ENOR_S_CTR

Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Tidlig onsdagkveld fra syv til ni vil jeg sitte ENOR_S_CTR i anledning C1-trening! Det skal ikke være lange stunden igjen til utsjekk nå så håper jeg får en god del variert og spennende trafikk å håndtere disse kveldstimene.

Òm noen vil ta et tårn eller noe så er det bare å gjøre det!

Håper de som har anledning tar seg en flytur gjennom eller innom Norge denne onsdagen, ATC-service fra Værnes og Ørland ned til Kjevik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den her iallefall, men mener du er nødt til å ha vert pålogget som ENOR for å få den opp.

Du får jo kun lagt til posisjoner i FIRs som du har sittet i fra før.

Det du eventuelt kan gjøre for å gjøre session synlig er å booke ENSV_CTR, ENOS_CTR og ENBD_S_CTR om du har dem i lista di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :)

Flott innsats. Det var synd at nettet skulle svikte på innflyginga til ENVA i sted, men sånn er livet...

Så du forsvant ja, Aronsen. Er glad jeg har nett som er til å stole på og som jeg slipper å dele med div kollektivmedlemmer ol. Bare mitt! Miiiitt! - Mouahahahahaaa! :mad: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...