Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tidlig onsdagkveld fra syv til ni vil jeg sitte ENOR_S_CTR i anledning C1-trening! Det skal ikke være lange stunden igjen til utsjekk nå så håper jeg får en god del variert og spennende trafikk å håndtere disse kveldstimene. Òm noen vil ta et tårn eller noe så er det bare å gjøre det! Håper de som har anledning tar seg en flytur gjennom eller innom Norge denne onsdagen, ATC-service fra Værnes og Ørland ned til Kjevik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kjæm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 kjem om eg rekk det tror micen skal være i orden og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Dere som har sittet ENOR før, er det noen mulighet for å legge til denne posisjonen i v-route sitt booking system?? Sliter litt med å få det til gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har den her iallefall, men mener du er nødt til å ha vert pålogget som ENOR for å få den opp. Du får jo kun lagt til posisjoner i FIRs som du har sittet i fra før. Det du eventuelt kan gjøre for å gjøre session synlig er å booke ENSV_CTR, ENOS_CTR og ENBD_S_CTR om du har dem i lista di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Prøvde å sitte 10sek bare for å få den booket men får den fortsatt ikke til. Jaja, har booket ENSV,ENOS og ENBD_S og det blir ENOR_S selv om dere ikke finner bookingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det oppvarming til kvelden allerede? eller ett annet event på gang i norsk luftrom nå i 11. tiden lokal tid? Har nesten ikke sett så mye ATC-dekning siden FLG09! hvis jeg skal følge opplysningene fra Vroute. God damn at jeg sitter på skolen nå! =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Reminder, om noen føler seg fristet til å ta seg av tårnet på storflyplassen evnt, noe annet sted så er det ingen underliggende atc bekreftet for i kveld så de som måtte ønske det kan gjerne stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nta, jeg må visst jobbe isteden.... Men får håpe du får litt trafikk alikevel i kveld! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Er da ihvertfall igang her! En rolig kveld so far Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Kan også melde om at Torp og Værnes har tårnet oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Stenger nå etter 3timer og 30min, fornøyd med trafikkmengden i kveld til å være midt i uka og en sommermåned. Takk til alle piloter og atc på Torp og Værnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Flott innsats. Det var synd at nettet skulle svikte på innflyginga til ENVA i sted, men sånn er livet... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bare hyggelig! Flott innsats. Det var synd at nettet skulle svikte på innflyginga til ENVA i sted, men sånn er livet... Så du forsvant ja, Aronsen. Er glad jeg har nett som er til å stole på og som jeg slipper å dele med div kollektivmedlemmer ol. Bare mitt! Miiiitt! - Mouahahahahaaa! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Da var det bare å vente på CPT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.