Gå til innhold

Hva er nytt i forumet nå


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Noen av dere har oppdaget at det har dukket opp en del nye ting i forumet i dag, og dette skyldes at jeg har oppdatert til en ny versjon (Dette skjer i forbindelse med flytting til ny server)

 

Den største nyheten er at den blå pilen er dukket opp igjen (Dere som har vært med veldig lenge husker sikkert den). Øverst i hvert emne finner dere nå denne pilen (Hopp til nye innlegg), og ved å trykke på den raser dere nedover siden til det innlegget dere sist leste forrige gang dere var innlogget.

 

Ett nytt icon "Rapporter" er kommet under hvert innlegg. Dette kan dere bruke til å rapportere upassende innlegg til moderator. Forsøk å gi en skikkelig grunn til hvorfor dere mener et innlegg er upassende om dere sender en slik rapport. (Og ikke gjør som et par stykker allerede har gjort - forsøke å svare på innlegg via den linken...)

 

Videre ser dere at jeg har fått et bilde i margen her (sk. Avatar) Jeg kommer til å åpne for at dere også kan benytte det etter at flyttingen til ny server er unnagjort.

 

Så har vi dette med å vise mailadresse i forumet. I profilen dere har dere nå et nytt valg som gjør at medlemmer i forumet her kan sende dere mail via en egen side uten at dere viser mailadressen. Dette gjør at dere har tre valg - Vise mailadressen (som jeg gjør via konvolutten over innlegget her), Bare la medlemmer komme i kontakt med dere via forumet eller ikke la noen komme i kontakt med dere. Jeg håper derfor at en del av dere som skjulte mailadressen nå kan velg denne "middelveien" slik at det er mulig for andre å nå dere om det er behov for dette.

 

Ellers er det en del småplukk som er gjort - søket skal vistnok være bedre nå, og en del andre ting er rettet på.

 

Som dere ser er det en del sider som ikke har menylinje øverst, men dette er noe som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andres avatars kan fjernes i profilen, dersom du synes at det hele blir for glorete. Dag nevnte vel ikke det. Men de er greie nok mener jeg, bare de ikke blir større enn den Dag har der.

 

Det beste hadde jo vært om alle har et lite bilde av seg selv i margen, sammen med alder...så vi vet hvem vi prater med her...

 

Apropos profilen, hos meg har det nylig skjedd endringer der som jeg ikke har foretatt...til noe jeg ikke ønsker. Nevner dette slik at andre kan sjekke om lignende har skjedd hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...