Kristoffer Rivedal Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Så tilfeldigvis en snutt om denne dokumentarserien som starter i kveld klokken 2015 på NRK1. Jeg skal i hvert fall få den med meg. "I denne serien blir vi med luftambulansen i Nord-England på tøffe oppdrag. Det skjer i de vakre, men ulendte Penninesfjellene og i Lake District." Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Og etter det er det bare å skifte over til Heli-hogst på Nrk3. :grin: At Nrk har ansatt et rotorhode med ansvar for sendingene på onsdager er det vel ingen tvil om. Siter
Tommy Bernes Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hmm, kom hjem fra jobb nå nettopp, får se om eg finnner disse på nett tv Siter
Emil Topstad Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Etter å ha sett denne serien, er det bare et ord som kommer opp : respekt! Det var virkelig en bra serie, og spennende. Ble helt revet med om hvordan det ville går for den jenta i bilulykken, venta på svar under hele programet! :grin: Virkelig bra serie! Siter
TOS Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Veldig bra serie. Berre synd at eg ikkje fekk fred til å sjå den. Unge som skulle ha mat, kler som måtte leggast saman, unge som hadde besja i bleia, meir kler, unge som skulle leggje seg....og slik gjekk kvelden. Men fekk no med meg noko av programmet :grin: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 du får se den opp igjen på nett da, Torstein er jo serie, også er det vel noe nytt fra gang til gang Bra serie dette, men syns de bruker veldig tungvinte redningshelikoptre der borte Siter
Tommy Bernes Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 men syns de bruker veldig tungvinte redningshelikoptre der borte Hva ligger du i det? Bare lurer Synes den nye MD'en deres passer nå bra i rollen Siter
Svale Andre Leren Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Nei, beklager. Jeg som tenker feil her nå tar det på min kappe, tenkte i forhold til norske seaking, men det er jo ikke det samme såklart Siter
Magnus F. Meese Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Luftambulansen her til lands består av Agusta Westland 139 og Eurocopter 135 og 145. Sea King er redningshelikopter Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 noen som vet om denne serien ligger på nett noe sted? ligger ikke på nrk.... Siter
Daniel Klepp Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Virket på meg som om klippene bare ble liggende frem til neste episode ble sendt så ble den liggende til neste ble sendt osv... Sikkert noe rettighetsgreier som ligger til grunn.. Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ja så desverre sånn ut.. fikk bare med meg siste 3 episodene da jeg var utenlands da de begynte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.