Gå til innhold

Feelthere ERJ 145 V2


Anbefalte innlegg

For en god stund siden så sendte jeg en email til Feelthere og spurte pent om de kunne lage virkende logolys til flyet deres og samtidlig med riktig posisjon av doble navlys og strobelys akkurat som det er i virkeligheten på Embraer 145... Jeg fikk da svar tilbake at det ikke var mulig å lage det fordi at det er på "grensen" for hva kunne simluere i flightsim både når det gjaldt FS9 og FSX.

 

jaha!

 

I kveld så jeg tok sakene i egne hender og fikk både til riktig posisjon av Navlys og tilmed strobelys og virkende logolys på halen og lampene rett under vingene som dere ser på det siste bildet! Og dette funker også når man trykker på "logo" bryteren i overheadpanelet for å slå det på og av :)

 

Så langt har jeg laget logolys til PMDG -800 og Embraer 190 og tilmed virkende winglights til den også ;)

 

her er grønne navlys

ERJ_1.jpg

 

strobe

ERJ_2.jpg

 

røde navlys

ERJ_3.jpg

 

logolys av

ERJ_4.jpg

 

logolys på

ERJ_5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...