Ivar Skaugstad Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Endelig er sessongen i gang! Har lyttet til Athens controll de siste dagene å hører en rekke Bluescan og Thomson fly på kryss og tvers. Selv har jeg staretet sessongen med daglige turer til og fra Sør-Tyskland. Norwegian Eagles vil nok snart også påbegynne sessongens charterfeber, så stay tuned! For å få dere i rett stemning vil jeg derfor presentere denne filmen som jeg har laget, den ble laget i fjor, men synes fortsatt den bringer med seg litt charterinnspirasjon. Enjoy! [video:youtube] Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Flott video i utganspunktet, ødelegger veldig at det er tatt opp i 16:9, for så å bli squeezed til 4:3... En i utgansgpunktet veldig lang B767 ble plutselig seende ut som en B736. :crazy: (Når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg sa det samme i fjor :grin:) Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Flightsim re-installeres i dette øyeblikk Digger den videoen! Siter
aleksander rødland Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Bra charter stemning i den videoen! Gleder meg til det blir litt charter liv i Norwegian Eagles Siter
Fredrik Rise Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Noen ganger lønner det seg å bla langt tilbake i tid på dette forumet. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.