Dag Johansen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 ... Jeg har bare vært på ferie. Etter et par uker hvor jeg bevisst har holdt meg unna forumet og mailboxen min er jeg nå tilbake. Det har i denne tiden hopet seg opp med mail fra dere, og jeg bruker dagen i dag til å forsøke å besvare mesteparten av denne. Jeg ser at det ligger en del innkommende filer i filbiblioteket, og jeg skal forsøke å få lagt disse ut i løpet av dagen i dag, men det kan nok skje at jeg ikke får tid før i morgen... Ellers har jeg nå 10 dager på meg for å flytte hele siten til ny maskin, og dette er nok noe som vil ta mye av tiden min i denne perioden. Dette vil føre til at oppdateringer vil være noe sporadiske, og forumet vil bli stengt en eller annen dag slik at jeg får flyttet alle innlegg dit uten at vi mister noe.. Jeg håper alle dere også har hatt en flott ferie, og at vi får en god høst med mange godbiter til simulatoren(e) våre (Combat Flight Simulator 3 kommer jo i høst). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Velkommen attende Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeps, velkommen tilbage Captain! Godt at have dig ved ror-pinden igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jepp!! Velcome back,sir Håper vi kan få i stand et flightsim-møte til høsten her i Bodø... Einar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Velkommen skal du være! Håper du har hatt en fin ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.