Gå til innhold

Mer Norway fra Turbo Thomsen.

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Andrew Thomsen ligger ikke på latsiden, og snekrer flyplasser raskere enn vi klarer å navigere dit. Ny BETA ankom nylig i posten, så her var det bare å fyre opp nermeste flymaskin, og sette avgårde :grin: .

na1-1.jpg

Startet med å hente noen VIP-personer fra et NATO-møte i Bardufoss.....

na2-1.jpg

....... som skulle til Tromsø på en aldri så liten pub-runde.

na3-1.jpg

Deretter måtte jeg ned til Evenes med en gartner som skulle prøve å få bukt med alle buskene som vokser på taxe-vaeiene.

na5-1.jpg

Så bar det nordover igjen, til Alta med en akterutseilt turist, som skulle vært med hurtigruta fra Bergen.

na4-1.jpg

na6-1.jpg

Han nådde ikke Hurtigruta i Alta heller, så da fløy vi like godt direkte til Kirkenes.

na7-1.jpg

na8-1.jpg

Nå trengte jeg en fridag, så jeg stakk nedom flysamlingen på Kjevik, og lånte meg en godbit for en luftetur langs "blindleia" :grin: .

na9-1.jpg

Og selvfølgelig, også her hadde Thomsen vært på ferde......

na10-1.jpg

....... for ikke å snakke om alle bruene han har plassert ut, og det helt uavhengig av budsjettene til Melkleppa.

Takk for turen Andrew, det ble en innholdsrik Himmelfartsdag, og jeg kunne fylt forumet med bilder i ukesvis framover, men håper disse smakebitene frister andre til å ta noen turer på egenhånd :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...