Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Et bilde som ble tatt for få minutter siden, climb out fra Mumbai Kommentar er alltid kos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Belissimo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nydelig grafikk og farger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Regner med du bruker REX, hvilken vann sett bruker du der? Men det var et alldeles nydelig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk REX ja. Bruker FTX settet Så bruker jeg "oppskriften" til Christan http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=547750#Post547750 Simmen ble bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Herlig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nydelig!! Det var superflott! :grin: Hva er ruten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2010 Blinkskudd ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Helt nydelig Mathias.. Ble egentlig sittende å måpe litt! Noe av det råeste jeg har sett Det gjortde vrkelig susen ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjempeflott bilde. Det der kunne jo like godt vært real Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk for hyggelige kommentarer, det som får meg til og fortsette ! Christian: Nei, takk til deg! Oppskriften din var rå selvom jeg "justerte" litt selv. Emil: Ruten var og frakte cargo tilbake til Dubai Stay tuned for more. PS: Krysser Stillehavet i natt, skal ikke se bortifra rapport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da gleder jeg meg til å se mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Et utrolig flott bilde! Nydelig stemning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takk for veldig hyggelige kommentarer ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noe av det beste jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk Kristoffer, hyggelig Christian: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=548242#Post548242 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.