Espen_Stabell Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei:) Her er min første film og post her på lenge:) Her følger video av NLA EC-135 på vei fra rikshospitalet i Oslo til en trafikkulykke på avkjøringen til frogner i sørum. Jobber som brannmann til daglig så dette er basert på en ekte hendelse:) beklager litt dårlig kvalitet på filmen. [video:youtube] mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tøff film! Visste ikke at Oslo området var detaljert : s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tøff video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_Stabell Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Men ser jo nå at klippinga ble helt mislykket hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Flott film:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 he he, artig film men dæven så mange biler som gikk til frontal angrep på skadestedet, her tror jeg politiet har en ekstra utfordring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hallo Espen. Du verden dette så moro ut. Hva er det du bruker for å sette opp trafikkulykker som du her har gjort inne i simmen? Må inrømme at jeg til tider sitter og flyr EC-135`rn med noenlunde samme oppdrag oppi huet. Hadde vært gøy og sett både ulykkes sted og ikke minst røyk også iogmed at vi jobber i samme bransje. Det gjør det en del mere real. Spenstig video. Gleder meg stort til VNLA er oppe og rusler som planlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen_Stabell Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Hei Øyvind! Jeg bruker bare det som fulgte med SDK`n. Veldig enkelt! Har laget endel scenarier som jeg kan sende deg hvis du vil:) MVH Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Stilig video. Ser gjerne mer sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.