Gå til innhold

Air China


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

Nå har det seg jo slik at Air China faktisk er Taiwansk da, men reklamerer med varemerket Air China. Generelt sett tror jeg ikke sikkerheten er så mye dårligere her en der, egentlig så tror jeg ikke det i det hele tatt. Dessuten er spekulasjon om et flyselskaps sikkerhet litt merkelig og stygt å diskutere, for ingen kapteiner tar hverken sine passasjerer eller fly i luften dersom de ikke tror de kommer ned igjen like hel. Men altså svartelistede flyselskaper bør man holde seg unna, det skal iallefall jeg gjøre, men som sagt your choice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om selskap med BEDRE service ombord !;)

 

Tviler på de flyr i bakken om de snakker litt dårlig engelsk, slapp av du, går helt sikkert bra.

 

Men litt obs visst du skal fly Kinesiske selskaper østover. Har 3 timer lengre flytid enn andre selskaper. Flyr utenom Afghanistan (såvidt jeg vet). Flyr jaffal en rute lengre sør som tar noe lenger tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fløyet med Air China Flere ganger og jeg kan si at de holder god standard på sine fly (dette sier jeg meg tankte på at jeg fremdeles lever) selvom interiøret sikkert ble designet utenfor vår tidsregning, men jeg lever nå enda jeg. De har rimelig god service også de gangene jeg har fløyet med dem.

 

Men er du en kar på rundt 2m som meg selv, så finnes ikke et eneste asiatisk selskap som er å ettertrakte med tanke på benplass. Riktig nok er Norwegian fremdeles det verste jeg har fløyet med med tanke på benplass >:/:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...