Kristoffer Vinje Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei, var det noen andre enn meg og andre forskrekka elever som vitnet et militært Jet Falcon fly ekstremt lavt og fort over Fredrikstad? Jeg hadde akkuratt gått ut av butikken i det jeg hører vræle av en jetmotor, jeg titter opp, og ser en Jet Falcon komme lavt(!) og fort i en svak sving før den drar en heftig sving mot venstre. Jeg er sikker på at alarmene hylte inni den cockpiten, for det flyet tok en ekstremt krapp sving og kom flyvende over oss igjen. Tro meg, dette var ekstremt lavt. Utifra mine øyemål så kan ikke dette ha vært mer enn 100 meter over hustakene i en heidundranes fart. Er det noen som vet noe om anledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Så den fløy rundt Rygge idag ja, ganske lavt. Kan jo linke til en forklaring på Scanair: http://forum.scanair.no/showpost.php?p=500951&postcount=11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 At militære maskiner kommer fort og lavt på vanlige treningsturer er ikke like overraskende som om SAS og andre rutefly gjorde det samme Med mindre det er flyshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.