Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 På mandag er tid for å hive seg i en ny treningsøkt frem mot C1-rating! Euroscope er på plass og jeg merker allerede det øker effektiviten på controlleringen! Håper de fleste som har mulighet tidlig mandagskveld tar turen innom Oslo sitt airspace! Og jeg gir cred til de som velger å fly alt annet enn Gardermoen, der får jeg trafikk uansett. Men for å få mer å bryne meg på ønsker jeg å se flere bevegelser mot Torp, Rygge, Kjevik. Tilogmed Kjeller om dere vil Happy flying! Sees mandag da Om noen kan bekrefte om de vil sitte underliggende Tårn hvorsomhelst i airspace evnt ENGM_APP legg inn booking eller ihvertfall si ifra her. Jeg vil komme til å annonsere treningen på v-route så tror det vil komme litt trafikk tross av at det er hverdag! og til sist: ENJOY your flying! I`ll keep you safe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får se om det ikke blir litt trafikk på Rygge for deg. Må bare få fiksa et par bugs i sceneriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Høres bra ut! Nå er også en event-annonsering lagt inn hos v-route for godkjenning! Så får ikke tro det blir ensomt for de som skal entre luftrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal se om jeg kan hjelpe til med å få litt trafikk på Kjevik og Rygge. Satser på at vinden tillater NDB14 app via RIMOL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kan helt sikkert sitte twr en eller annen plass du måtte ønske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 ATC-bemanningen bestemmer dere selv. Eneste jeg foretrekker selv er TMA farris og kjevik Men app på ENGM og alle twr kan godt bemannes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde jeg bare fått en mentor... Jaja, jeg får vente, og heller kanskje ta DHC-8 300 og få den på vingene igjen. Da blir det muligens ENTO på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Da var det postet under event-calender i V-route så da er det bare å begynne towerbooking og planlegging folkens! Hope to see you there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Forts ledig og ønskelig med atc! Håper ikke alle er mettet etter å ha flydd Værnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Håper ikke alle er mettet etter å ha flydd Værnes! Hvordan kan du tro noe sånt?!? :grin: Braathens er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ENTO_TWR Booked Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Kjekt med supporting ATC Jarle, takk skal du ha! Da regner jeg med vi snart drar igang og logger oss på her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Online og klar til å gi deg support. Anders Moen er vel på tur tilbake fra Sola nå. Og 2 NAX fly passerte akkurat rett over hodet mitt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.