Gå til innhold

Mummidalen på tur


Anbefalte innlegg

Folket i mummidalen hadde sett seg lei av kulde,hattifnatter og hufsa i dalen, så dem bestemte seg og tar turen til det sørlige Frankrike, eller rettere sagt Nice :)

Og hvem hadde gleden av og fly dem nedover ? Jo, det var meg, og det var OH-LGF som ble brukt.

 

Jeg hadde før i dag , lagt ut et bilde som skulle liksom være en "preview" på dagens flight. Som kan ses her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=545038#Post545038

(tekst over bildene)

 

Vi står på holding på 04R og venter på at flyet fra Hong Kong skal lande

50709196.jpg

Rotate

80354449.jpg

Climb

45244992.jpg

90543245.jpg

26547007.jpg

Cruise

90280784.jpg

93571645.jpg

29094651.jpg

Vi nærmer oss alpene.

72691213.jpg

Alpene er en fantastisk natur

10645170.jpg

18054832.jpg

Mummi inspiserer kysten.

90945447.jpg

Familiebildet :grin:

12432635.jpg

29862627.jpg

21643814z.jpg

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar! Omtrent ikkenoe redigert. Grunnen til at noe er mørkt, er fordi jeg bruker HDR, bloom. FSX blir mye mer realistisk med tanke på overeksponering fra sola. Ellers har jeg bare tatt på litt mer "sharp" , ikke mye. og fikset litt på kontrasten, minimalt. Er heller ikke alle bildene som er redigerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmmelen er ganske mørkt når du cruiser på FL390,, hvis du synes det er helt svart, så foreslår jeg at du går til optikeren. kontrasten har jeg nesten ikke rørt. Bruker HDR,bloom som gir det litt mørkere bilde, og gir det et mer realistisk bilde ;)

Du kan jo sammenligne med siste bilde, der er jeg jo på bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i, at himlen er ganske mørk i FL390 or whatever, men nede på jorden i "FL000" er det for mørkt i dine screenshots:

 

http://www.airliners.net/photo/Qatar-Airways/Airbus-A330-202/1688519/M/

 

I mine øjne fungerer HDR-plugin'et bedst i cockpit. På exterior shots bliver billederne altid enten for lyse eller for mørke, alt efter hvilke settings du bruger i config-filen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...