Mathias Kjærstad Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Folket i mummidalen hadde sett seg lei av kulde,hattifnatter og hufsa i dalen, så dem bestemte seg og tar turen til det sørlige Frankrike, eller rettere sagt Nice Og hvem hadde gleden av og fly dem nedover ? Jo, det var meg, og det var OH-LGF som ble brukt. Jeg hadde før i dag , lagt ut et bilde som skulle liksom være en "preview" på dagens flight. Som kan ses her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=545038#Post545038 (tekst over bildene) Vi står på holding på 04R og venter på at flyet fra Hong Kong skal lande Rotate Climb Cruise Vi nærmer oss alpene. Alpene er en fantastisk natur Mummi inspiserer kysten. Familiebildet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Takk for meg Kommentarer settes stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 En velfortjent applaus for dette, Mathias! For dette,(!) var sabla flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Hyggelig Emil! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Enig med, Emil! Imponerede flott! Fikk lyst til å lære meg MD'en selv nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Tusen takk Thomas Ja, hiv deg på, det er den eneste dama jeg aldri angerer på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sinnsykt grafikk. Hvor mye fra uredigert ser disse bildene ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Takk for kommentar! Omtrent ikkenoe redigert. Grunnen til at noe er mørkt, er fordi jeg bruker HDR, bloom. FSX blir mye mer realistisk med tanke på overeksponering fra sola. Ellers har jeg bare tatt på litt mer "sharp" , ikke mye. og fikset litt på kontrasten, minimalt. Er heller ikke alle bildene som er redigerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Stilig paint! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flotte bilder og en fantastisk lyssetting! ..fikk plutselig veldig lyst på HDR, bloom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Takk for kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Veldig pene bilder Mathias! Specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Takk ! CPU: Intel E8500 3.16Ghz, OC til 3.8Ghz (skal ha den over 4, må bare ha ny ram og en bra kjøler) GPU: Nvidia GTX 280 Superclocked version. Hovedkort: Asus Maximus Formula II RAM: Corsair Dominator 4 GB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dette var flotte og sylskarpe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Takk Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flotte bilder, men alt for mørke for min smak. Hvorfor er himmelen helt svart øverst på mange av bildene? Også litt overdreven kontrastbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Himmmelen er ganske mørkt når du cruiser på FL390,, hvis du synes det er helt svart, så foreslår jeg at du går til optikeren. kontrasten har jeg nesten ikke rørt. Bruker HDR,bloom som gir det litt mørkere bilde, og gir det et mer realistisk bilde Du kan jo sammenligne med siste bilde, der er jeg jo på bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mulig du synes det blir realistisk, jeg synes det stikk motsatte... Men ellers så er bildene fra bakken flotte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Ta deg en tur over atlanteren, in real. på FL380-390, se opp i vinduet Jaja, smaken er som baken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg er enig i, at himlen er ganske mørk i FL390 or whatever, men nede på jorden i "FL000" er det for mørkt i dine screenshots: http://www.airliners.net/photo/Qatar-Airways/Airbus-A330-202/1688519/M/ I mine øjne fungerer HDR-plugin'et bedst i cockpit. På exterior shots bliver billederne altid enten for lyse eller for mørke, alt efter hvilke settings du bruger i config-filen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 For mørkt på FL000 ? Har du sett det siste bildet eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flotte bilder mener nå jeg Så at du fløy fra Finnland, men hvilken flyplass/land fløy du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Skrev det i første post Nice, Frankfrike. Scenery av Aerosoft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hehe My mistake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.