Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jupp, nå driter jeg i Google. Jeg vil ha erfaringer fra dere her inne. Jeg skjønner lite (les: ingenting) av INS og CIVA. Om det er noen som vet om en god manual/film på engelsk eller norsk som godt forklarer prisnippet og bruken av INS og CIVA, blir jeg meget takknemlig for link (Det er selvfølgelig Concorde jeg tenker å lære meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du har installert INS'en som du skal downloade i tillegg ved siden av installasjonen av FSLabs Concorde finner du manualene i FSX mappa under civa/docs/userguide.pdf :grin: Du kan jo begynne der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Samme som vi har i NSC DC10'ern. Bra illustrerte videoer her. [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube] Fra cockpit i DC10-simulatoren (Jan og Vidar i full konentrasjon). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Pefekt, Magnus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Om du legger inn Civa 1.51 også går du til din FS mappe. Velger så Civa mappen og går inn i Docs undermappen så ligger det faktisk en tutorial der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Takker for svar, da tror jeg INS er innabords. Da trenger vi bare å fikse resten av flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 INS er faktisk ganske morsomt å bruke. Så lenge man ikke glemmer å fore den med nye waypoints. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Så lenge man ikke glemmer å fore den med nye waypoints Og se nøye etter hva det står foran koordinatene. Skulle ta en flyvning fra ENBR til BIKF. De første waypoint var i N****.* E*****.*, men etter noen punkter hoppet det vist over til N****.* W*****.*. Hadde ikke helt fått det med meg så flyet tok en ganske stor omvei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Spesielt morsomt når man et på en concorde-track og gjør 1100-1200kt GS. Moralen er selvfølgelig å sjekke at distansene mellom waypointene stemmer omverens med de i flightplanen i god tid før INS'en begynner å fly aktuell leg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.