Tommy Bernes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Men denne gangen endte det på et jorde etter engine fire på nr 1 og 3.. Mye jobb til mekanikerne med andre ord :grin: Trengs visst øving her ja. Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ajj, Ajj! Godt du holder mekaniker`ne i arbeid Stilig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Uff... Og ikke en bandit i sikte? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Au da ... tror det er noen som trenger noen nye propeller :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 He, he.....jeg ligger i hardtrening jeg også. Det begynner faktisk å funke, og jeg fikk jubel fra mannskapet under siste landing. DET var før jeg feilet på å få stanset flyet i enden av rullebanen. Det var nok litt incorrect settings både her og der...... :blush: Og ikke mye hjelp fra bremsene heller......(sikkert en bug! :confused:) [size:8pt]Gratulerer med dagen Christopher![/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. april 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2010 Velkommen i klubben :grin: . Jeg har vurdert å søke jobb i havarikommisjonen, siden jeg begynner å få mange og varierende erfaringer med hva som kan gå galt med et tungt, firemotors slagskip med vinger på. Likevel, jeg blir bare mer og mer imponert over A2A`s siste kreasjon, og nå har jeg faktisk noen turer hvor jeg har fått både fly og mannskap trygt tilbake til basen igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.