Truls Petter Elven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noe jeg har savnet med PMDG 737 er logolys til halen som funker, så i kveld så bestemte jeg meg for å prøve å lage noe tilsvarende logolys til halen og jeg fikk det til også Og det beste er at det virker når man trykker på "logo" knappen på overheadpanelet også.... kun Cabinlys Cabinlys med Logolys Ett nærbilde Sett ovenfra Så hva synes dere :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bra laget det her Var det vanskelig å få det til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ser veldig bra ut.. Er det noe du legg ut for oss andre? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nice.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Stilig! Den der vil jeg ha. O:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Virkelig bra! Er det noe du kommer til og legge ut også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Kommer til å legge det ut ja, driver med litt finpussing føre jeg legger det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Toppers Dette er virkelig en etterlengtet ting til PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.