Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nå i disse tider som det "spøker" for SAS er det en ting jeg undrer litt på. Hva vil skjer med SGS? Vil de også bare bli borte med SAS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er vel mange spekulasjoner. Planen var å selge SGS, men etter hva jeg har forstått er dette satt litt på "hold". Hørte noe rykter om at et "vaskebyrå" ville kjøpe SGS, men det jeg har hørt er bare sladder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Min største frykt her er ikke SGS, men hva som eventuelt skjer med Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Går SAS ad dundas er nok Widerøe solgt før du får sagt "kake"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hva er det som spøker? Emisjonen er så vidt jeg vet på plass, refinansieringen er på plass og så vidt jeg skjønner så er det kun oppkjøpsrykter nå om dagen. Akkurat det har ligget i kortene lenge, så jeg ser ikke noe nytt i det som skjer akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Vel, SAS har jo sagt selv at de skal selge hele skiten når de har fått retta opp skuta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.