Gå til innhold

OTS på Kastrup i morgen [Mandag 29.03.2010]


John A, Moen

Anbefalte innlegg

D. KLepp:

Synes igrunn ideen er god. Men allikevel så velger jeg å se slik på det:

 

Jeg er NORSK, jeg vil derfor bidra for trafikk og service i Norge. Om en god trafikkposisjon som Oslo er tatt så sitter jeg igrunn heller Tromsø/Stavanger osv fremfor Stockholm som jeg ikke har noe forhold til.

 

Men for de som ønsker flere STOR-flyplasser og Airspaces og bemanne be my guest :)

'

 

 

 

J. A. Moen: Som sagt på msn, gratulerer. Jeg hadde ikke forventet annet enn bestått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe snakk om deg Jonas. Men Jonas alle flights blir logget i VATSIM.

Her er din: http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=1083291.

Når vi først er på det så må du bruke fullt navn på VATSIM. Ikke kallenavn som du da bruker.

Jeg henger meg litt med i det Anders sier. Norge er vel et av de landene med mye ATC som sliter veldig med Fly. Så klart du burde gi en ekstra jobb for landet ditt for å få trafikken. Selv om jeg skulle bli Twr nå ville jeg sittet mest i Norge kanskje noen få visits i Sverige og Danmark. Men grattis til deg :) J. A. :D Sorry for all den snakkingen jeg kom med.. pfft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat.. Mr. Merkkk Grønnmyr Det handler ikke om landegrenser her' date=' du er medlem av VACCSCA, som er hele skandinavia under ett.

Men du bør forsåvidt søke mer erfaring hjemme før du går over på kastrup/arlanda, siden du er såpass fersk i gamet.

[/quote']

 

Er fullstendig klar over at jeg er medlem av Vaccsca som er Norge,Sverige, Danmark og Island. For min del trives jeg helt greit med å controllere kun i Oslo sammenlignet med andre nødvendige OTS som Gøteborg, Stockholm, Kastrup og sikkert Keflavik.

 

Men det er lysten som stopper meg, ikke erfaring!

medlem på vatsim siden sommeren 2008.

 

Mine Stats p.d.d:

 

ATC: 389hours 08minutes - hvorav over 270h på APP, så med treninger og utsjekk så tror jeg at en OTS på flyplassene ville vært ok!

 

(Pilot 451hours)

 

Men at du som training director sier jeg bør søke mer erfaring først tar jeg med en klype salt, det motiverer meg ihvertfall ikke for å være med å bidra for å kontrollere utenfor Norge.

 

Dine stats p.d.d:

ATC: 448hours 38minutes - altså 60timer mer erfaring, på scopet!

 

(Pilot: 214hours)

'

Til sist bare sånn for å bekrefte det med at jeg tror ikke det skal stå p erfaring:

 

John A. Moen som tross alt denne tråden handlet om hans utsjekk, stats p.d.d:

 

ATC: 376hours 19minutes! Nå skal det sies jeg vet han hadde en annen konto før denne!

 

 

Enough said :) Sjekk fakta neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...