Gå til innhold

Carenado flytter grenser!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Etter noen uker med mye sjø og fisk, hva var vel bedre å komme hjem til enn Carenados bush-pakke for Skywagon. Her har Carenado skutt innertier for oss bush-entusiaster, og den fra før meget bra Skywagon, er nå helt uten grenser for hva slags oppdrag man kan påta seg. Reine sjøflyturer med ivrige sportsfiskere eller skiturer himmelhøyt til fjells, you name it...... og vi tar deg dit du ønsker :grin: !!

 

bu1-1.jpg

 

bu3-1.jpg

 

bu4-1.jpg

 

bu5-1.jpg

 

bu6-1.jpg

 

bu7-1.jpg

 

bu8-1.jpg

 

bu9-1.jpg

 

bu9b.jpg

 

GOD PÅSKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at Carenado har flyttet grenser, ja - og flott presentert Ernst! :grin:

Disse modellene ble til på rekordtid, og med meget aktiv support fra garvede 185 bush-piloter. Carenado viser at de kan lage ypperste kvalitet til en meget rimelig penge.

 

Jeg er nå i gang med liveries til flottørmodellene, og først ute er N22CB. Denne er lastet opp til AVSIM med hjul, men den står i virkeligheten på flottører. Norske painter kommer etterhvert....

 

a.jpg

 

b.jpg

 

c.jpg

 

d.jpg

 

f.jpg

 

g.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åjsan, var det SÅÅÅ raskt å få denne painten på flottører Gunnar :o ?!?! Jeg har hatt stor glede av N22CB på hjul, nå gleder jeg meg til å sette på den flottører :D . - Forresten Gunnar, når får du tid til å bli med på søndagsturene? Er det andre kvelder som passer bedre for deg ??

 

kan du ta noen bilder av 2d panelet på denne,

 

Sorry Rolf, 2D-panel er historie. På denne modellen er alt 3-dimensjonalt, og i kombinasjon med TrackIr 4-5 er du mye nærmere virkeligheten enn med 2D ;) .

pn8.jpg

 

cc6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...