Gå til innhold

ENOS_CTR trening 25th 1930z-2130z

Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er det igjen tid for å jobbe mot C1-ratinga med en liten torsdagstrening :)

Som vanlig ønsker jeg en underliggende kontroller på ENGM av noe slag og trafikk til også de andre flyplassene enn bare Gardermoen!

Men uansett så er alle velkomne!

Sist torsdag kom det sykt mye fly den siste halvtimen som førte til 40min overtid på samme tidspunkt 2030-2230 lokaltid.

Jeg skal på jobb kl07 fredag så gjerne kom litt før stengetid :)

NB! Unable to book. men I`ll be there ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du i tillegg svinger av rullebanen motsatt vei av hva ATC gir deg instruksjon om så blir det jo ikke as real as it could get heller. Sivillufthavnen er på sørsiden av rullebanen, MIL på nordsiden! :P

Men det var ingenting der. Kun en nedlagt rullebane. Jeg har aldri vært på Rygge før i mitt liv. :grin:

Nå har jeg iallefall laget en AFCAD2 løsning som er lagt ut i filbiblioteket. Sivil apron, de-icing area, og PAPI på rwy 12. Noen må gjerne slenge på et terminalbygg og et tårn så har vi Rygge i all sin prakt på gang for oss som bruker FS2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...