Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Som tittelen sier så er det igjen tid for å jobbe mot C1-ratinga med en liten torsdagstrening Som vanlig ønsker jeg en underliggende kontroller på ENGM av noe slag og trafikk til også de andre flyplassene enn bare Gardermoen! Men uansett så er alle velkomne! Sist torsdag kom det sykt mye fly den siste halvtimen som førte til 40min overtid på samme tidspunkt 2030-2230 lokaltid. Jeg skal på jobb kl07 fredag så gjerne kom litt før stengetid NB! Unable to book. men I`ll be there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Som vanlig ønsker jeg en underliggende kontroller på ENGM av noe slag og trafikk til også de andre flyplassene enn bare Gardermoen! Om skriveren ikke er helt tom for blekk så skal jeg se om jeg kan skvise noen flere kart inn i permen min. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Thank you all for flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Morsom kveld. NDB approach@Rygge var en højdare. Finnes det foresten noe kurrant scenery der? Stock sceneryet var litt primitivt. Hadde problemer med å finne noe som lignet på terminalen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Rygge til fsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kan si at jeg holder på med Rygge til FS9. Men det går litt sakte i.o.m at jeg går mye på skole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Til FS2004 ja. En terminal, apron og bilparkering hadde hjulpet. Jeg fant ikke ut hvor jeg skulle parkere. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Når du i tillegg svinger av rullebanen motsatt vei av hva ATC gir deg instruksjon om så blir det jo ikke as real as it could get heller. Sivillufthavnen er på sørsiden av rullebanen, MIL på nordsiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Når du i tillegg svinger av rullebanen motsatt vei av hva ATC gir deg instruksjon om så blir det jo ikke as real as it could get heller. Sivillufthavnen er på sørsiden av rullebanen, MIL på nordsiden! Men det var ingenting der. Kun en nedlagt rullebane. Jeg har aldri vært på Rygge før i mitt liv. :grin: Nå har jeg iallefall laget en AFCAD2 løsning som er lagt ut i filbiblioteket. Sivil apron, de-icing area, og PAPI på rwy 12. Noen må gjerne slenge på et terminalbygg og et tårn så har vi Rygge i all sin prakt på gang for oss som bruker FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har kopiert term bygningen fra fsx sceneryet til Snarheim over i fs9 og det funker knall(minus natt teksturer vel og merke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hm. Kanskje det er en ide? Må du legge ut objektet med ett eller annet scenery design program da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.