Gå til innhold

VNLA Testtur


Anbefalte innlegg

Ettersom at VNLA (Virtual Norsk Luftambulanse) er under utvikling fikk jeg den gleden av å være med på en testtur, og selvsagt skyte noen shots!

Her er resultatet. Blir desverre bare 3 bilder for denne gang.

 

2010-3-22_1-15-56-218.jpg

 

2010-3-22_1-15-35-15.jpg

 

2010-3-22_1-15-2-578.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenery er under utvikling.

 

Som jeg kan komme på i farten, så er disse iallefall ferdige:

 

- Sykehuset Sørlandet Kristiansand

- Ullevaal Universitets Sykehus

- Luftambulanse basen på Ål

- Luftambulanse basen på Dombås

- Luftambulanse basen i Bergen, ENBG

 

Tror det er et par til og som er ferdig.

 

Vi vil jobbe sammens med det VA som heter ICARO group, disse har en fantaskisk software, som vi bruker til ulykkes oppdrag.

 

Vi har litt arbeid igjen før vi er klare.

 

Mvh Lars Petter Hassel

CEO VNLA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville vært svært interessert i å bli med i VNLA, og returnere til vatsim når dette kommer opp, men jeg er FS9 bruker, og valg mulighetene ang. Scenery og helikopter er heller tynt.

Jeg må jo si at jeg hadde syntes det hadde vært konge om det hadde kommet opp Sørlandet sykehus Kristiansand til fs9, og kanskje et par painter til alphasim sin Dauphin, men dette er jo da selvfølgelig ønsketenkning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang vil det som sagt bli prioritert å få ferdig baser og sykehus til FSX.

Å konvertere 3Dmodellene til fs9, er ikke så stort problem, men det tar alikavel en del tid å gjøre plassene helt ferdig, så derfor blir det gjort i 2 omganger. SSK er forøvrig klar til FSX, så det er bare å bytte sim :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...