A L Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Ettersom at VNLA (Virtual Norsk Luftambulanse) er under utvikling fikk jeg den gleden av å være med på en testtur, og selvsagt skyte noen shots! Her er resultatet. Blir desverre bare 3 bilder for denne gang. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Veldig tøffe bilder Hvilket helikopter er det? Payware eller freeware? Så forresten veldig bra ut Siter
A L Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Det er FSX jeg bruker, og helikopteret er fra Nemeth design EC135 Siter
Lars Hassel Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Flotte bilder dette Lund, og takk for turen. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Virtual NLA høres spennende ut. Hvordan der det med NLA baser, og oppdrag? Har dere scenery ferdig eller under utvikling? Siter
Even Rognlien Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Najs Enda en grunn til å glede seg til 18-års dagen :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Scenery er under utvikling. Som jeg kan komme på i farten, så er disse iallefall ferdige: - Sykehuset Sørlandet Kristiansand - Ullevaal Universitets Sykehus - Luftambulanse basen på Ål - Luftambulanse basen på Dombås - Luftambulanse basen i Bergen, ENBG Tror det er et par til og som er ferdig. Vi vil jobbe sammens med det VA som heter ICARO group, disse har en fantaskisk software, som vi bruker til ulykkes oppdrag. Vi har litt arbeid igjen før vi er klare. Mvh Lars Petter Hassel CEO VNLA Siter
andreas nærbø Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Er det mulighet for at disse sceneryene kommer for Fs2004 ? Har veldig lyst til og begynne og fly for VNLA Andreas Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Strålende Lars, du kan nok regne med meg som medlem! Siter
Tommy Bernes Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 og muligens meg! Hørtes hvertfall spennende ut Siter
Lars Hassel Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Flott og se responsen på dette! Angående scenery til FS9 så er dette ikke noe som vil bli veldig prioritert enda. Er ikke mange Heli VA i Norge, så håper dette kommer til og falle i smak:) Siter
Morten H Neugebauer Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Dette blir kjempe bra, det er jeg sikker på. Vet du ca når det kan komme opp å gå? Skal bidra med bilder fra dombås og Si-Lillehammer. Venter spent på LN-OOJ også :-) Flyr kun Ec 135 på simmen, så si ifra om det er noe man kan bidra med. Siter
Lars Hassel Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Takk for det Morten! Akkurat når alt vil være klart er ikke helt sikkert enda. Er en del oversettning fra tysk til engelsk på gang, noe som tar litt tid, men jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert! Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Forøvrig heter vi AMK Oslo og Akershus ;-) Siter
Vetle Fosse Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 jeg ville vært svært interessert i å bli med i VNLA, og returnere til vatsim når dette kommer opp, men jeg er FS9 bruker, og valg mulighetene ang. Scenery og helikopter er heller tynt. Jeg må jo si at jeg hadde syntes det hadde vært konge om det hadde kommet opp Sørlandet sykehus Kristiansand til fs9, og kanskje et par painter til alphasim sin Dauphin, men dette er jo da selvfølgelig ønsketenkning Siter
Otto A. Haaland Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 I første omgang vil det som sagt bli prioritert å få ferdig baser og sykehus til FSX. Å konvertere 3Dmodellene til fs9, er ikke så stort problem, men det tar alikavel en del tid å gjøre plassene helt ferdig, så derfor blir det gjort i 2 omganger. SSK er forøvrig klar til FSX, så det er bare å bytte sim :-P Siter
TOS Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Spørs om ein ikkje vert nødt til å håpe på at dykk set igang med BE20 også då :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.