Kristian-Mikkelborg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Et militært fly (C-130 tror jeg?) fløy lavt over Horten blant annet, idag ca halv1-1 tiden. Fløy LAVT altså, og over barnehagen jeg jobber i, ungene ble ville :grin: Fløy over 3-4 ganger, før det ble borte. Peent syn :grin: Noen som vet hvorfor? Litt kult da! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hovde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så også flyet over sinsen i oslo, hadde retning kjeller.. Ikke noe spesielt lav høyde, hadde vel samme høyde som innflyvningen til gardemoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kanskje det kom fra arrangementet på Kjevik og trente på innflygninger til Rygge? Kontrollsonen til Rygge ligger jo akkurat så vidt innom Horten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De C-130'ene flyr nok helst VFR tenker jeg. Altså etter "småflyregler" og helst i ukontollert luftrom. I hvertfall når de nærmer seg tårnets kontrollsone. Er ikke sjelden de kommer over huset hvor jeg bor her i Hurdal når de skal inn til Gardermoen. Har sett de fra skisenteret om vinteren og da flyr de faktisk lavere enn daltoppene her :grin: På radioen sies det: "Enter controlsone via RUSTAD and NANNESTAD 2500 feet or below" - og etter få sekunder 'Vrrrrooom' :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Kan godt hende Joakim, men JEG syntes det var lavt :grin: Hehe Even, gøy. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 HUSKY(25?) tok av fra OSL like før oss nå på mandag, ca kvart over 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Om du fikk sitte på klapp til Island Meese? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.