Ivar Skaugstad Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg lurer på om noen kan annbefale noen flotte VA's til meg. Ønsker gjærne selskap som driver flyging innenfor norge. Hadde vært fin om noen viste om noen selskap som driver Charter flyginger for norge oxo. Hadde sikkert vært fint å få en slik entusiast som meg på staff listen:) [ 21-07-2002, 17:32: Endret av: Ivar Skaugstad ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Prøv å søke på Virtual Airlines på Google. Der finner du en haug med VA. Ellers kan du jo sjekke signaturen min. Lykke til med letingen [ 21-07-2002, 17:42: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 se på www.virtualcoastair.org (kan være noe problem med sidene pga. flytting). Vi driver seriøst, og ordentlig, har en del regler ol. men ikke mer enn at det er akkurat gøy/realsistisk nok. Vi flyr ganske mye i Norge siden vi baserer oss på Coast Air selskapet. ellers tror jeg kanskje virtual widerøe er noe for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Hansen Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei' Anbefaler på det sterkeste virtual SAS. www.scandva.org. Meget seriøst og bra. Godt opplegg,hvor du automatisk får laget flightplan,fuel beregning,og til og med lastet fuel i flyet automatisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.