Anders Henriksen Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 VACC Scandinavia would like to invite you to Oslo next sunday when Anders Henriksen will have his C3 Senior controller exam on Oslo Control. A lot of traffic is required, so join us with a flight to Norway next Sunday! Date: Sunday 14th of March Time: 19.30 - 21.30z Place: Oslo Gardermoen ENGM, Moss Rygge ENRY, Sandefjord Torp ENTO and Kristiansand Kjevik ENCN Charts, scenery and other information can be found HERE Siter
Anders Henriksen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Skrevet 10. mars 2010 Kort varsel men slik ble det nå... Håper mange kan ta turen slik at det ikke er trafikken det skal stå på Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Tippeligastart på søndag Anders! Har jeg en brukbar pc til å fly med så blir det vel en tur innom Farris! Uansett good luck;) Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Vi får vel prøve på noe flyging evt. supporting atc Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Anders: Hvordan er mulighetene for å dekke Farris her? Hvis ikke hiver jeg meg nok en plass på vestlandet evnt. ENVA! Lykke til! Siter
Anders Moen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer! Jeg kom selvfølgelig akkurat for sent dessverre Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg synest nå det ble litt vel nærme ved TOMRA, men men. Gratulerer... Siter
Anders Henriksen Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Skrevet 15. mars 2010 Jeg synest nå det ble litt vel nærme ved TOMRA' date=' men men. Gratulerer... [/quote'] 4 mil og 1000 fot seperasjon på det nærmeste, holder i massehvis Takker folkens Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 4 mil og 1000 fot seperasjon på det nærmeste 4 mil er rett, men innenfor der var det bare 400 fot jfr. TCAS... :whistle: Siter
Anders Henriksen Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Skrevet 15. mars 2010 Da må du ha stilt inn feil QNH, han lå på 5000 og du 6000 i euroscope ihvertfall. Ingen av eksaminatorene fikk heller opp CA på den så var nok innenfor Gunnar Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg var en av to eksaminatorer på denne CPT, og det er riktig som Anders sier, jeg observerte 4 mil og 1000 ft separasjon. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Da må du ha stilt inn feil QNH, han lå på 5000 og du 6000 i euroscope ihvertfall. Pussig, for QNH var rett. TCAS viste "-4" (400ft under relativt til egen høyde) med en pil nedover (det identifiserte flyet er under nedstigning) da jeg flatet ut på 6000ft... Nuvel, nok om det. Teknologien er jo ikke alltid like pålitelig... :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.