Gå til innhold

Litt artig flytur i dag.


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

I dag som mange ganger tidligere skulle jeg til Haugesund, normalt tar denne turen 40-45 minutter. I dag tok det vell 3 og en halv time, med 4 go-around og litt masse holding. Var morro....men kansje ikke for alle...... Så i dag leverte ikke SAS meg som normalt, men sikkert.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det var en tåkebanke eller to som lå mitt i minima sektoren,,,,, vi mistenker at det kan være snakk om en som lå nede i fjera med en tåkemaskin, en Norwegian ansatt. Og antagelig noen flere ansatte som lå i terrenget og blåste på denne dotten så den blokerte sas sine landinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Når du først nevner det, så var den en rød og hvit en som ikke hadde fuel til knapt et forsøk engang, vi tokk vel ikke av så langt unna. Men SAS leverer vet du, det er det som er SAS. Blæh nå ble jeg nesten kvalm av meg selv, men litt ironi her da....men stemmer litt også tror jeg. Uansett fikk mye fly for penga i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det var helt uproblematisk, og capt gjorde en fantastisk jobb med informasjon. Han fortalte om uvanlige svinger som skulle gjøres for visuell inspeksjon før de skulle starte innflygning etc. Så tror folk følte seg ganske happy, og det er viktig når absolutt alt er unormalt det man pleier og oppleve...det ente med at han tokk et stall turn og flikka den ned motsatt til rnw 14 da han hadde 700 m visu, og landet så mykt som bare det.. men for meg ble det en ekstra natt på hotell da jeg ikke rakk siste fly hjemm....så jeg har danset, og lastet opp riktig metar på serveren til i morgen....ugg ugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...