Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I dag som mange ganger tidligere skulle jeg til Haugesund, normalt tar denne turen 40-45 minutter. I dag tok det vell 3 og en halv time, med 4 go-around og litt masse holding. Var morro....men kansje ikke for alle...... Så i dag leverte ikke SAS meg som normalt, men sikkert.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vet du noe om hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Låter helt klart intressant Geir. Jag sitter i princip på varje flygning och hoppas på en goaround eller något annat spännande, men icke. Berätta gärna när du vet vad som hände. TAF någon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 >>> ENHD (HAUGESUND/KARMOY) <<< METAR 091520Z VRB02KT 9999 FEW018 BKN080 03/02 Q1031 TAF 091400Z 0915/0923 VRB05KT 9999 FEW020 BKN080 PROB30 0918/0923 0500 FG VV002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det var en tåkebanke eller to som lå mitt i minima sektoren,,,,, vi mistenker at det kan være snakk om en som lå nede i fjera med en tåkemaskin, en Norwegian ansatt. Og antagelig noen flere ansatte som lå i terrenget og blåste på denne dotten så den blokerte sas sine landinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har mest tro på at dette var det DU som fiksa Geir Ove, sånn at du kunne få satt pilotene på en liten test, mens du humret og danset inni deg ..... :grin: . Du skulle tilbudt de bedre vær hvis du fikk låne cockpit ei stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Undrer meg at de holdt på med venting på tåke i nesten tre timer, og at de planla fuel til så mye. Ville jo snart tatt tilsvarende tid å lande på Sola og sende folk opp med båten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Når du først nevner det, så var den en rød og hvit en som ikke hadde fuel til knapt et forsøk engang, vi tokk vel ikke av så langt unna. Men SAS leverer vet du, det er det som er SAS. Blæh nå ble jeg nesten kvalm av meg selv, men litt ironi her da....men stemmer litt også tror jeg. Uansett fikk mye fly for penga i dag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 4 stk GA? Trodde det var maks 3 som var lov jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tror det var 4, mulig tre, jeg hangla litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 no biggie,viktigste at det gikk bra :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det var helt uproblematisk, og capt gjorde en fantastisk jobb med informasjon. Han fortalte om uvanlige svinger som skulle gjøres for visuell inspeksjon før de skulle starte innflygning etc. Så tror folk følte seg ganske happy, og det er viktig når absolutt alt er unormalt det man pleier og oppleve...det ente med at han tokk et stall turn og flikka den ned motsatt til rnw 14 da han hadde 700 m visu, og landet så mykt som bare det.. men for meg ble det en ekstra natt på hotell da jeg ikke rakk siste fly hjemm....så jeg har danset, og lastet opp riktig metar på serveren til i morgen....ugg ugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.