Rolf Økland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 finnes det noe info chart om disse dirt stripene på nevnte plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alternativt legge seg på 33000 fot å få oversikten fra fugleperspektiv å sikte seg inn derfra :grin: Er vel ikke større klæddene enn att en ser det meste fra høyden vil jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Om du får noe som helst teknisk info av å sirkle på FL330 blir jeg intet mindre enn imponert, Per Her har du to linker, noe mer informativt fant jeg ikke: http://www.kontoret.no/public.aspx?pageid=45630 http://www.kontoret.no/public.aspx?pageid=45670 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde en periode på en måneds tid der jeg lette etter kart rundt omkring på nettet. Det eneste som dukket opp var et kart fra 1950-årene, men fant det ikke igjen nå etter et kjapt søk på google. Finnes veldig lite kartinformasjon om stedet etter hva jeg vet, om du da ikke jobber i Forsvaret Jeg vurderte å ringe de en stund, men ble aldri noe av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Økland Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det var jo litt info der Magnus, takke så mye. Det hadde vært morro om noen seriøse sjeler hadde laget scenery til disse forsåvidt eksotiske plassene, det er sikkert ikke det mest komplekse tingen å gjøre da det nesten ikke er bygninger der :-) Det er vel noe til FS9, men FSX tror jeg mangle helt, bortsett fra FSGenesis som har tatt med Jan Mayen mesh i sin north atlantic pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.