Gå til innhold

Mer enn godkjent!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Etter en heller frustrerende lørdag, med 10-12 timers nervepirrende nedlasting og full stans i all fornuftig tankegang, kom endelig FTX PNW på plass i simmen. Dermed var det på tide å la haka ramle ut av ledd, og gi seg hen i vårt nye lekerom for flyvning i spektakulært landskap.

pn1.jpg

Min aller første testtur, og jeg valgte et gjensyn med Darrington Mun, som lenge var populært i FS9. Her er flyplassen default PNW, men komplett og detaljert scenery er underveis.

 

pn2.jpg

Selv som default er flyplassen imponerende, og videre inn i sceneryet føler men seg straks hensatt til en "levende verden", som lokker med nye eventyr bak hver bakketopp.

 

pn3.jpg

Som i Tongass Fjords er PNW en langt mer realistisk opplevelse enn default FSX, og landskap og bebyggelse inviterer til oppdagelsesreiser med utrolig mye variasjon.

 

pn4.jpg

Over alt er det spredd med små og store flyplasser (som i virkeligheten), og det er alltid gøy å stikke nedenom for å hilse på den lokale flyklubben :grin: .

 

pn5.jpg

Men det er først når man våger seg inn i "the wilderness" at haka begynner å sige faretruende langt ned på knærne.

 

pn6.jpg

Det er nesten ufattelig hvor langt FS har nådd i realisme siden FS98 ( som var mitt første møte med den virtuelle flyverden).

 

pn7.jpg

Avrunder min første prøvetur i PNW i fjell-landskapet rundt

Mt.Baker. Nå er jeg ikke helt uvant med imponerende fjell fra Tongass, men jeg følte meg ganske liten i dette gigantiske landskapet, som ble mer og mer skremmende jo nærmere jeg kom :o .

 

pn8.jpg

 

pn9.jpg

Synes FTX har gjort en formidabel jobb med å gjenskape denne spennende biten av Amerika, og jeg gleder meg til å utforske videre. Har ikke prøvd meg over store byer enda, men så langt flyter simmen like bekymringsløst og mykt som i Tongass Fjords, og det vil si mer enn godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder og en flott presentasjon som beskriver en helt ny standard i FSX.

 

Fra første tur havnet FTX PNW på "must have"-lista mi.

 

Mange timer med morrro ligger i dette området som PNW dekker, uten tvil. Landskapet er ypperlig laget, texturene gjør det hele så levende. En oppgradering av flyplassene med litt biler, nye bygg og statiske fly gjør det hele levende på bakken også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...