Sandro Stanojevic Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Her er min første Jorda Rundt tur. Jeg kommer til å fly forskjellige fly på turen Rundt. Håper at jeg har tatt gode bilder under turen. Her kart som viser hvor jeg har kommet på Jorda Rundt Cabinen med en LH 737-300 En flyinterisert tar et bilde fra cockpiten Parkert på gate 11 Taxing to RW 36 Flyr over Stavanger På vei til FL350 Fl350 Descenting to EDDF Frankfurt Stadion Nede på Frankfurt Taxing to gate A 40 Parkert på gate A 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Nå kommer Flighet fra EDDF- VTBS med LH 747-400 Cpt kommer inn til kontoret sitt Grå dag på Frankfurt Litt brus på turen må man ha Taxing to RW 25R Cleared for take-off RW 25R Forlater Frankfurt Climbing to FL 330 FL 330 Nermer meg Bangkok Flyr inn i torden skyene Endelig nede Taxing to gate E 7 Parked at gate E 7 Det var fra de to turene, men det kommer mer bilder ut over uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ah, dette likte jeg, får så mye mer lyst til og se bildene når du starter med et sånt kart! veldig flott, gleder meg til bildene fra turen mellom Frankfurt og Bangkok!! ;D - Der kom de ja.. Like flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fantastisk fine og stemningsfulle bilder! For eksempel det med tittel FL 330. Venter på mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Takker for komentarene Det kommer mer bilder ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Flotte bilete. Men eit par småpirk Ser du har master warning lyset på i 737'n. Det lovar ikkje bra :grin: Og landinga di med jumbojeten såg ut til å ha sterke tilknytningar til England (venstresidekøyring) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 landinga di med jumbojeten såg ut til å ha sterke tilknytningar til England hahaha Fine bilder.God tur videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Takker Den 747 landinga der hadde jeg crosswind, men kunne ha gjort en bedre landing der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 *snufs* Synd at jeg aldri fikk landet på Bangkok da Bare fordi jeg sovnet... Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nice! JEg fløy jorden rundt engang jeg også. Fant ut underveis at det var litt mer ambisiøst enn det jeg først hadde trodd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.