Gå til innhold

Mulig streik hos Icelandair fra i morgen


Lars-Petter Meyer Bedin

Anbefalte innlegg

IGS(Icelandair ground services)går mulig ut i streik.

Etter som jeg kjenner til,har arbeids mengden til disse karene blitt økt drastisk mht til det ene og det andre.

 

Nesten så det går løs på sikkerheten løs,har jeg hørt fra bekjente i selskapet :crazy:

 

Ingen fly Icelandair forlater øya i morgen,hvis det blir streik.

 

visir.is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det Ground Services eller Tech det er snakk om? Dersom folka i IGS går fullt ut i streik, og det ikke finnes noe annet handling selskap på Island, ja da står flyene. Det vil si, med mindre crewet skal ta seg av innsjekk, bag, boarding++++

 

 

Er det Ground Services (Handling) eller Tech det er snakk om?

 

 

Årsaken til at jeg spør er at du først skriver at Icelandair sine maskiner blir å stå dersom IGS går til streik, men så skriver du "Som det ser ut nå,Så flyr visst flyene til Icelandair,til de må på service/check.

"

 

 

 

Edit:

 

 

Hva i alle dager... Skal ALLE ut i streik i morgen?!

 

IGS truer med streik

 

Lufthansa sine piloter truer med streik, noe det ser ut som blir en realitiet, og da står ALLE Lufthansa maskiner frem til Torsdag.

 

Germanwings sine piloter truer også med streik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...